به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرساني راه و شهرسازي استان گلستان، حسین محبوبی، مدیر کل راه و شهرسازی این استان در دومین جلسه کارگروه میز خدمت این اداره کل، که با حضور نادر فرهمندپور، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: با توجه به گستردگی وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در زمینه های مختلف شهرسازی و راهسازی و کثرت مراجعه کنندگان به این اداره راه اندازی و استقرار میز خدمت و یا استفاده از سامانه های الکترونیکی جهت پاسخگویی به مردم با توجه به مصوبات و بخش نامه های مربوط از اموری است که باید اجرایی شود.
وي افزود: تا کنون در این زمینه اقداماتی انجام شده که راه اندازی میز خدمت در هر دو ساختمان شماره ۱ و ۲ ، احصاء اموری که در قالب سامانه به ارباب رجوع ، خدمات ارائه کرد را می توان اشاره کرد.
در ادامه این جلسه فرهمندپور بیان داشت: کاهش فساد اداری و تسریع در امور ارباب رجوع از دلایل مهم راه اندازی میز خدمت در دستگاه های دولتی طبق مصوبه هئیت دولت است./
نظر شما